Musikhjälpen

När jag satt i bilen hem från jobbet häromdagen så kände jag att jag på något vis ville bidra till musikhjälpen med något som jag är bra på. En idé föddes. Jag lade ut ett inramat foto som jag tagit till auktion på min facebooksida - högsta bud på lördage klockan 22.00 vinner tavlan och alla pengar går OAVKORTAT till musikhjälpens insamling.

 

 

Just nu ligger tavlan på 1000 kr. Helt sjukt! Så fantastiskt så jag kan knappt tro det...

I dag lade jag ut en tavla till eftersom den första auktionen gått så bra, den tavlan ligger nu på 1200 kronor! Känns helt underbart att få skänka denna slant till musikhjälpens arbete för att barn i slummen ska få rent vatten.


Kommentarer
Postat av: Emm

Bra gjort Emelie! :) Det blir mycket pengar! :) Kram

2012-12-15 @ 13:33:49
URL: http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback