Hej & Välkomna!



Hallå där!

Vad roligt att just du hittat hit. Det här är tänkt som en förlängning utav min andra blogg (mlisan.bloggspace.se) där jag bloggar privat om mitt liv som mamma/hobbyfotograf/förskollärare.

På den här bloggen vill jag enbart fokusera på mitt fotograferande. Detta kommer bli en ren och skär fotoblogg. Både för att jag själv ska kunna arkivera mina bilder udner olika kategorier och på så sätt skapa lite ordning. Men också för att sprida mitt namn som fotograf.

Hoppas att ni gillar det ni ser. Jag tar tacksamt emot konstruktiv kritik!

Mer info om mig, min kamera, mina fotopassioner osv kommer i senare inlägg.

Kram på er! // MLiSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback