Mitt fotoår 2012

Åh, det känns så jäkla häftigt att sitta här och summera mitt fotoår 2012. Det har hänt så himla mycket!För det första så tycker jag själv att jag har utvecklats massor inom fotografins värld, utmanat mig själv ännu mer och blivit jäkligt nöjd med resultatet.
 
 
Något som värmer mitt hjärta är att så många har valt att boka in mig för fotograferingar. Jag har aldrig fått fota så många människor som detta år. Bröllop, barn, baby, konserter, djur mm. Jag tycker själv att jag lyckats extra bra med just barnfotograferingarna, och här ser man verkligen att jag utvecklats om man går tillbaka i arkivet och tittar på bilder från tidigare år. En häftig känsla!
 
 
Något som alltid kommer att ligga mig varmt om hjärtat är att fotografera natur. För mig är det terapi att få vandra ute i naturen tillsammans med min kamera. Att resultatet blir bra är en lyckad effekt av det hela - många bilder från 2012 som åker upp på väggarna vill jag lova! Dessutom lyckades två av mina fotografier inbringa 3550:- till musikhjälpen i år. Helt fantastiskt!
 

2013 är ett oskrivet blad än så länge, eller i mitt fall; otagna foton som bara väntar på att få förevigas. Stunder av lycka, kärlek och de där små små vardagliga tingen som betyder så mycket att få förevigade.

37 112 - så många bilder knäppte jag under 2012. Nu väntar 2013 års bilder på att få bli tagna...

Kommentarer
Postat av: Magdalena Blixt - Flash Photo

Du tar underbart fina bilder! Man blir såå inspirerad :)

Svar: Tack så hemskt mycket :)
Emelie Ögren

2013-01-04 @ 16:28:16
URL: http://flashphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback