Det kom ett sms...

 
"Vi kom nyss hem och slängde oss över bilderna du skickat... wow wow wow!!! Fantastiska bilder! ALLA bilder var fina!! Vad du är duktig! Vi hade en underbar dag och du lyckades verkligen fånga detta på bild. Vi är så glada och tacksamma. Mvh Jennie & Erik"
 
Blev så glad att jag hoppade när jag fick detta sms. Det är ju det här jag vill! Precis så här vill jag att det ska kännas när bilderna levereras. Jag vill ge mina kunder minnen för livet, vackra minnen att se tillbaka på som hjälper en att åter riktigt kunna känna alla de där känslorna som var i omlopp just den där dagen... Jag vill fånga och bevara de där magiska stunderna, så att de får vara starka minnen hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback