En sovande skatt

 
Älskade lilla Juni...
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har noterat ert nya lilla underverk. En skönhet till, och verkligen gudomligt söt. Just nu vet jag inte om jag har gratulerat till detta enorma som det innebär att få ett litet barn. Därför gör jag det igen. Stort GRATTIS!

Jag är även inne och läser på din bloggspace-blogg ibland, men är lika sporadiskt besökande på dessa båda. Tidsbrist gör att man får strama åt och prioritera känner jag. Numera fokuserar jag i första han på dem som kommenterar hos mig, och andra besök gör jag när jag känner att jag har tid och lust. Det kan ibland gå långt mellan gångerna då.
Jag har idag rensat bort en hel del bloggar från min lista. Därför vill jag bara meddela att jag kommer att ta bort din blogg på bloggspace. Mycket har att göra med att portalen så ofta har stora problem. Jag har ju själv haft en blogg där, men efter vad som hände sommaren för 2 år sedan så är jag närmast allergisk mot mot bloggspace.
Fast jag har många fina bloggvänner kvar där så helt borta blir den inte.
Du däremot har ju även den här sidan som du håller aktiv, och så finns du ju på FB också. La in om att följa dig där idag.
Kanske kommer jag inte att hänga med i allt som händer kring dig, men jag besöker dig ju så sporadiskt att det ändå inte går att ta in allt.

Men jag älskar ditt fotograferande. Därför fortsätter jag att återkomma med jämna mellanrum ...
Kram

2014-05-18 @ 16:00:53
URL: http://imitttankerum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback