Smygkik

 
En liten smygkik från lördagens bröllopsfotografering. Jag hängde med brudparet i 15 (!) timmar, och levererar i dag över 700 bilder till dem. Hoppas på att få visa er en massa utav dem...Det var ett långt brudfölje med 10 tärnor och 7 marskalker! Och de där tärnorna var nog de finaste jag sett, särskilt eftersom den yngsta inte var mer än 2 år...
 
Det var säsongens enda heldagsbröllop för mig, jag ville inte ta på mig några heldagsjobb under sommaren eftersom jag inte visste hur det skulle bli med amning och så med lilla Juni. Men när Ulrica (bruden) ringde i vintras och frågade om jag kunde ta en heldag den 30 augusti så sa jag ja direkt med tanke på att Juni ändå hade hunnit bli 4 månader då. Och det gick ju superbra (även om det var lite nervöst att vara borta så lång stund från lillan).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback