Ny utmaning

 
I dag har jag testat på något som jag aldrig fotat förut, nämligen en naken modell. En tjej här från trakten som extraknäcker lite som modell hörde av sig till mig för att hon fått ett beställningsjobb på en viss typ av bilder. Så i dag har vi fotat henne. Jag måste säga att bilderna blev väldigt snygga, inte alls för utmanande eller "porriga". Snarare sensuella och vackra.
 
Här är en väldigt oskyldig bild som jag knäppte bara för att kunna visa något här på bloggen... Ska se om jag kaan beskära någon av de andra (som jag gjort svartvita, så läckert!!) så att det inte blir för naket för bloggen.
 

Kommentarer
Postat av: Neha

Snygg bild:D

2012-07-06 @ 11:11:06
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se
Postat av: Monica

Oj, ja det var en utmaning! Men vad bra att hon hörde av sig till dig själv så du får prova. Kan ju vara lite jobbigt annars att försöka ragga nakenmodeller.

2012-07-07 @ 13:36:51
URL: http://gocka.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback