En liten Milton!

 
I dag har jag varit i Munkfors och fotograferat sötnosen Miltons dop. En smygkik från porträttbilderna som vi tog innan själva dopet ser ni ovan. Hoppas på att få visa fler sedan, för oj så fina bilder vi fick till på sötnosen!
 
Jag hade så himla kul, prästen där var en riktig stjärna - oj oj oj vad jag har skrattat. Prästen kom fram till mig efteråt och berömde mig för mitt fotande, han tyckte att jag förde mig snyggt i kyrkan och fotade utan att störa trots att jag vid flera tillfällen var ända framme vid dopfunten där de stod. Kul att få lite beröm! Och den goa prällen frågade också om jag hade någon facebook-sida som han kunde få gå in och gilla, och det hade jag ju!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Får ja se bilden du tog på mig och Milton när vi fikade? :)

2013-04-08 @ 00:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback