En kvinnas kropp

 
I somras blev jag kontaktad av en tjej som extraknäcker som modell och behövde lite nakna bilder på sig själv. Vi knäppte flera riktigt läckra bilder - men jag vill inte visa helnaket här på bloggen så därför blir den en liten "smygis". Jag måste verkligen berömma den här tjejen som var så himla bekväm framför kameran, situationen kändes inte konstig för fem öre. Där satt jag och sprayade henne med vatten och lade ut jordgubbar på hennes nakna kropp - som om det var det mest naturliga i världen.
 
Det var superkul Vi började smida planer för en till fotografering som vi tyvärr inte hann med i somras. Men vi ska nog se till att genomföra den framöver, vi får dock vänta lite tills det är varmare utomhus - för den ska i så fall ta plats i vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback