Mlisan

 
Ett litet självporträtt!
 
MLiSAN in person, eller som jag oftast kallas: Emelie.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad trevligt att få se en bild på dig för ovanlighets skull. En riktigt bra bild är det också. Du har otroligt vackra ögon ...

Det var länge sedan jag var här och tittade, och jag har backat bandet lite. Dina bilder har ett unikt skimmer över sig. Du har din stil i väldigt ljusa toner och milda kontraster, utan att förlora skärpan där den ska vara ...
Alla dina bilder är väldigt vackra ...

Svar: Men åh vad jag blir glad för din otroligt fina kommentar. Jag hoppas att det syns i mina bilder att det är min största passion här i livet att få fotografera... Kram!
Emelie Ögren

2013-09-14 @ 21:03:19
URL: http://imitttankerum.wordpress.com/
Postat av: Louise

Din passion syns ... det behöver du inte vara tveksam över ... ;)

2013-09-15 @ 10:48:28
URL: http://imitttankerum.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback